A bejelentkezés lépései:
- Heim Pál call centerét hívhatják munkanapokon 8:00-16:00 között: +36-1-458-9266
- Call center munkatársa ad időpontot az első (telefonos) tájékozodó beszélgetésre.
- A call center által megadott időpontban a mentálhigiénia pszichológusai fogják Önöket visszahívni telefonon.
- Ezt követően a szakmai teamen egyeztetik, hogy ki lesz a gyermek kezelője vagy - amennyiben nem mi vagyunk az illetékesek - hová tudnak fordulni segítségért.
- Ambulanciánk munkatársa visszahívja Önöket az első személyes találkozás időpontjával vagy a továbbirányítás céljából.
A bejelentkezéshez szükséges:
A gyermek TAJ száma és egyéb személyes adatai
FONTOS:
- A call center által megadott időpont nem személyes találkozás (tehát akkor ne jöjjön a rendelőbe!). Ez egy telefonos tájékozodó beszélgetés a tünetek jellegéről.
- Ha esetleg nem az ambulanciánkra tartozik a probléma, elirányítjuk más területre.
- Közvetlenül az ambulancián nincs mód bejelentkezésre (sem személyesen, sem telefonon).
- Amennyiben korábban már megjelentek ambulanciánkon, ne a call centert keressék, hanem közvetlenül ambulanciánkat!
- 10 év alatti gyermekeknél autizmus gyanú esetén az Autista Mintaházat keressék!