A bejelentkezés lépései:

  1. Heim Pál call centerét hívhatják munkanapokon 8:00-16:00 között: +36-1-458-9266
  2. Call center munkatársa ad időpontot az első (telefonos) tájékozodó beszélgetésre.
  3. A call center által megadott időpontban a mentálhigiénia pszichológusai fogják Önöket visszahívni telefonon.
  4. Ezt követően a szakmai teamen egyeztetik, hogy ki lesz a gyermek kezelője vagy - amennyiben nem mi vagyunk az illetékesek - hová tudnak fordulni segítségért.
  5. Ambulanciánk munkatársa visszahívja Önöket az első személyes találkozás időpontjával vagy a továbbirányítás céljából.

 

A bejelentkezéshez szükséges: 

A gyermek TAJ száma és egyéb személyes adatai

 

FONTOS:

  • A call center által megadott időpont nem személyes találkozás (tehát akkor ne jöjjön a rendelőbe!). Ez egy telefonos tájékozodó beszélgetés a tünetek jellegéről. 
  • Ha esetleg nem az ambulanciánkra tartozik a probléma, elirányítjuk más területre.
  • Közvetlenül az ambulancián nincs mód bejelentkezésre (sem személyesen, sem telefonon).
  • Amennyiben korábban már megjelentek ambulanciánkon, ne a call centert keressék, hanem közvetlenül ambulanciánkat!
  • 10 év alatti gyermekeknél autizmus gyanú esetén az Autista Mintaházat keressék!